Ana içeriğe atla

Halloween



Bir balkabağı

                                                                        Sevimsiz bir sepet

                                                             Ve Cadılar Bayramı kostümleri


           Cadılar bayramının yaklaştığı şu günlerde ilginç bulduğum kostümleri paylaşmak istedim.

Şekerler sizi bilmem ama ben cadılar bayramında arkadaşlarımla korkunç makyajlar yapıp müzik açıp delice dans etmeye bayılıyorum bizde kendi çapımızda böle kutluyoruz:).


Daha sonraki postlarımda benim yaptığım Değişik karakter ve tipleme makyajlarını görüceksiniz










Ve gelelim en iç açıcı resme Paris Hilton abartı boyutlarını yine aşmış sevgilisiyle tam takır olmuşlar içten tebrik ediyorum daha kötüsünü düşünemezdim heralde..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO