Ana içeriğe atla

Pazar Gezmesi

  Sevgili okurlarım bu aralar ders koşuşturmacasından blogumla pek fazla ilgilenemiyorum.Havanın güzelliğine kapılıp kendimizi Mudanya'ya attık bugun birkaç fotografı sizlerle paylaşıyım dedim:)
 Bursa'da yaşayan çoğu kişi Ahtapot Restaurant'ı bilir.Yemekleri,şarapları,mezeleri ve servisi bizden tam puan aldı.Yeri zaten çok ayrı bi güzel deniz manzarası tam karşınızda Mudanya'ya gidicek olanlara tavsiye ediyorum.Fiyat konusuna gelince en pahalı yemek ıstakoz fiyatıda 80 lira balıklar 15 liradan baslıyor 60 liraya kadar çıkıyor.






                                                                               Sevgilerr:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO