Ana içeriğe atla

DIY/ Simli Fırçalık Yapımı

 Herkese merhaba
Sanırım bu benim ilk DIY projem olucak aslına bakarsak nette bu işlemi cok görmüştüm ve son derece popüler durumda şimdi bakalım malzemelerimiz nelermiş;

1,2 kac isterseniz cam mum kabı

1 adet uhu

1 paket sim(istege göre degişir)

sünger yada fırça (uhuyu sürmek için)

gazete(etrafa bulaşmasını önlemek için)

Ben İkea'dan aldıgım mumları kullandım arkadaşlar cam kapları cok güzel ama isterseniz başka bir mumluga yada kavanoza da uygulayabilirsiniz.İlk olarak bitmiş olan mum kabını tencerenin içine koyuyoruz biraz su ekliyip kaynatıyoruz ısıdan dolayı mum sıvı hale gelene kadar bekliyoruz daha sonra bosaltıp geriye kalanları suyla duruluyoruz.
Mumlugumuz içini bosalttıysak artık başlayabiliriz.Gazeteyi yayıp üstünde yaparsanız daha iyi olur çünkü öbürtürlü simler heryere dagılıyor ve toplarması cok zor oluyor.Kabın dışına uhuyu bölge bölge sürüp üstüne simleri çokca boşaltıyoruz çevirip fazlalıkları boşaltıyoruz.Bu arada ister içine ister dışına uygulayın farketmez ama her iki tarafa da uygulayınca süper oluyor.

Resimde ki içine uygulanmıs hali simleri gazete üstünde döktükten sonra yeniden uygulama yapabilirsiniz ziyan olmasın bol bol dökün ne kadar sim o kadar güzel ve parıl parıl:)

Uygulama işlemi bittikten sonra 1-2 saat kuruması için bekletiyoruz kuruma asamasında ne kadar az ellenirse o kadar iyi.

 Ve tataaaaaa alın size süper şık organizer farklı şekillerde kullanabilrsiniz ben rujlarımı ve fırçalarımı koymayı tercih ettim.Resimdeki fake mumlardan alıp içine koyabilirsiniz o şekildede harika duruyor iyi günlerde kullanın:):)

Sevgiler

XOXO


Yorumlar

  1. Çok iyi fikirmiş hem renkleri hem boyutları üçü çok güzel durmuş elinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  2. simler hiç dökülüyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simler tek tük elinize aldığınız da dökülüyor ama vernik sıkarak dökülmesini engelleyebilirsiniz

      Sil
  3. Cok tatli olmus elleeune saglik

    YanıtlaSil
  4. MStar'daki arkadaşım tavsiye etmişti. Bu yazıyı okuduktan sonra bende deneyeceğim :3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO