Ana içeriğe atla

Garnier Nem Dengesi Matlaştırıcı Sorbe

Garnier Nem Dengesi Matlaştırıcı Sorbe ile yağlanmalar kontrol altına alınıyor. Karma ve yağlı ciltlerin ihtiyaçlarına özel geliştirilen Nem Dengesi, nemlendiricinin bir adım ötesinde. Klasik nemlendiriciden daha fazlasını hak eden cildiniz için. 24 saat nemlendirme sağlayarak cildin kaybettiği nemi kazanmasına ve bir ay içinde cildin doğal nem dengesine kavuşmasına yardımcı oluyor. Karma ve yağlı ciltlere özel olarak geliştirilen matlaştırıcı sorbe dokusu gün boyu parlamayla savaşırken, cilt rengini eşitleyerek pürüzsüzleştiriyor.

 Önce dergiden eşantiyonunu bi kaç denemiştim cildimdeki değişime inanamadım gerçekten bu kadar kullanımda bile etki etmişti yani.Bundan sonra favori nemlendiricim bu oldu kolay kolay değişicegimi hiç sanmıyorum kızlar.


Yeşil çay özlerinden oluşturulmuş, besleyiciler açısından zengin nemlendirici anında nem artışı sağlıyor. Hafif sorbe dokusu yağsız bir yapıda ve hızlı emiliyor. Size gün boyu süren bir tazelik sağlıyor. Sabah ve akşam olmak üzere temizlenmiş yüzünüze uygulamanız yetiyor. Fiyatı 14,99tl ama ben Carrefour'da 10 tlye indirimden aldım şu sıralar kaçırmayın derim.İçinde paraben bulunmaması +1 puan ve kokusuna gelirsek bayıldıgımı söyliyebilirm kızlar gerçekten o kadar soft bi kokusu varki cildiniz misler gibi kokuyor :)

Sevgiler

XO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO