Ana içeriğe atla

MİM | 2013'ten Öğrendiklerim

http://onyuzmilyonoje.blogspot.com blogunun sahibi Gülşah'cım beni mimlemiş çok çok teşekkür edip öpüyorum onu ve hemen yanıtlamaya geçiyorum.



1.Bu sene ilk defa ailemden uzakta kaldım onlarla daha cok vakit geçirmeye başladım döndüğümde özelliklede annemle

2.Kendimi daha az dinleyip hayatı akışına bırakmayı tercih ettim

3.Miley Cyrus'ın ne kadar ezik bi insan oldugunu öğrendim

4.Türk medyasının ne kadar acımasız oldugunu öğrendim

5.Balkabagı tatlısı yapmayı öğrendim (Çok üşengeç biriyimdir hazır beklerim hep )

6.Dışarıda gezmektense evde oturmanın daha keyif verici oldugunu öğrendim.

Sanırım aklıma gelenler bu kadar yeni yıl hepinize yeni güzellikler getirsin Allah herseyi gönlünüze göre versin yine söylüyorum yeni yıldan beklediğim ilk üç şey saglık mutluluk huzur..

Yorumlar

  1. Sağlık mutluluk ve huzur yeniyılda hep yanında olsun neyi nasıl istersen gerçekleştirdiğinbiryıl olsun cevaplar çok samimi çok içten segilerimi bırakıorum :)

    YanıtlaSil
  2. Size de iyi seneler, nice mutlu yıllar :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için kızlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO