Ana içeriğe atla

Yılbaşı Hediyesi Golden Rose Cicileri

Sevgili kuzenim yılbaşı hediyesi olarak beni sevindirebilicek en güzel şeyi yapmıs ve kozmetik ürünleri almış.Hepsini teker teker denedim test ettim ve cok begendim sizlerle paylaşmak istedim bakalım siz nasıl bulucaksınız.

                                                                                     101
                                                                                    09
Sanki icimi okumusda almıs bunları kuzenim almayı düşünüyodum bayadır şimdi her renginden oldu:) Renklerin hepsi birbirinden güzel duruyor ama favorim gri renk oldu.
 İşte renkler bu şekilde flaştan dolayı fazla net cıkmamıs ama alıp denemenizi tavsiye ederim yılbaşı gecesi bu eyelinerlar ile cok güzel makyajlar yapabilirsiniz.Şimdi gelelim rujlara sizler için hepsini tek tek sürüp resimlerini cektim bakalım begenicekmisiniz.
                                             49                                            
                                                        207                                     
                                                    221                                          
                                                        237                                        
                                                      113                                           
                                                       235                                          
10
61
62
76
46

Rujların renkleride bu şekilde karışıklık olmasın her rujun numarası resmin altında olandır.

Sevgiler

XO



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO