Ana içeriğe atla

Bulusma Sponsorlarımız/1


Watsons ve Oriflame bizlere o kadar güzel paketler hazırlamışlarki masada ilk gördüğüm andan beri elimden bırakamıyorum özellikle bb krem beni çok sevindirdi bu güzel ürünlerin hepsini deneyip deneyimlerimi sizlerle paylaşıcam
Watsons için TIK TIK 
Oriflame için TIK TIK
 

 Eyüp Sabri Tuncer bizlere mis gibi kokan güzel ürünler göndermiş doğal zeytinyağlı sabunu hemen kullanmaya başladım bile yumuşacık ellerim oldu
Eyüp Sabri Tuncer için TIK TIK
 

Fresh'n Soft aileside bizleri bu güzel günde yalnız bırakmadı tamda ihtiyacımız olan ürünleri yollamış hepsini severek kullanıyorum
Fresh'n Soft için TIK TIK 


 Yıllardır severek kullandığımız bir çay markası varsa oda Doğadan'dır.Annemle babam görünce çok sevindiler bitki çayı hastası ikiside özellikle denemedikleri olan Chai çayına bayıldılar mutlaka denemelisiniz
Doğadan için TIK TIK


Kozmetik ürünleri görünce hayat durur benim için Elite ve Catherine Arley birbirinden güzel ürünlerini yollamış bizler için sizde bu ürünlere sahip olmak isterseniz eyer
Catherine Arley için TIK TIK
Elite için TIK TIK


Bunları ilk gördüğüm an yaşasınnn diye bağırdım benim için saç bakımı çok önemli eminim sizler içinde öledir Neva Color ailesi saç bakım suyu,saç spreyi,Glossing serum(kesinlikle sürekli kullandıgım bi ürün) ve saç boyası yollamış annecim pek sevindi tamda onun saç rengi 
Neva Color için TIK TIK


Daha önce hiç duymamıştım Wiggle Steps markasını nasılda duymamışım diye kızdım kendime bir çorap bu kadar mı güzel olur rahat olur sevimli olur dahası organik yahu bu çoraplar ayagınıza giydiğiniz an ne demek istediğimi anlarsınız kesinlikle terleme yapmıyor ve hava alıyor ayaklarınız ayak diyip geçmiyceksin oda rahatlık istiyor arkadaş.Birde o kadar güzel bir pakette yollamışlarki ürünlerini bayıldım ya sizde bu harika çoraplara ulaşmak isterseniz
 Wiggle Steps için TIK TIK  

Bu güzel günümüzde bizi yalnız bırakmayan tüm markalara sonsuz teşekkürler.O kadar çok sponsorumuz vardıki diger markaların gönderdiği ürünler içinde ayrı yazı hazırlıycam oda yakında bloga takipte kalın.

Sevgiler

XOXO



Yorumlar

  1. Ne güzel sponsorlar bulmuşsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sponsorları Özlem ve Neşe buldu canım bloglara bakmak istersen :)
      www.modaliza.com (Özlem)
      www.birmutlulukatölyesi.com (Neşe)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO