Ana içeriğe atla

Bulusma Sponsorlarımız/2


Dökülmeyen,kaşınmayan,kepeklenmeyen,ışıl ışıl parıldayan sağlıklı güçlü ve hızlı uzayan saçlar için ne yapabilirim sorusuna yüz bin kere cevabımsın!! Kızlar samimi söylüyorum ben daha önce böyle bir ürünle karşılaşmadım ilk seferde bile şaşkınlıklar içerisindeydim kimbilir ürünler bittiğinde saçlarım ne kadar sağlıklı olucak eyer sizinde saç problemleriniz varsa kesinlikle tercihiniz olmalı bu ürünler bittiğinde sizlere deneyimlerimi uzun ve detaylı bi şekilde anlatıcam sizde almak isterseniz
Hc Hair Care için TIK TIK


Uluslararası satılan bir marka olan İxora 'da bizi yalnız bırakmadı bana hindistan cevizli parfum denk geldi o kadar hoş bir kokusu varki şimdiden şişeyi yarıladım bile sizde misler gibi kokmak istiyorsanız hemen bir İxora parfum edinin derim
İxora için TIK TIK


Mumları kim sevmez ki ! Özellikde bu mumlar rengarenk ve kokuluysa.Tam bir mum aşıgı olan ben hemen bu güzel mumu masamın baş ucuna koydum daha yakmadan misler gibi kokuyosa yaktıgımda düşünemiyorum.Online sitelerinden sizde bu muhteşem mumlara ulaşabilirsiniz çeşit çeşit mumlar burda.
Mumyak için TIK TIK

Bu kadar doğal duran takma tırnak görmemiştim ben Kozmopoli bizlere gönderene kadar! Birçok kozmetik ürününe ulaşmamızı sağlayan ve bizleri yalnız bırakmayan Kozmopoli ailesine sonsuz teşekkürler
Kozmopoli için TIK TIK


Biri doğallıktan mı bahsetti? Eger ki kullandıgım ürün organik olsun diyorsanız cilt bakımından saç bakımına kadar ne ararsanız sizlere sunan bir marka
Cyrene için TIK TIK


Güvenli alışveriş,güncel indirimler,kaliteli ürünler bu kelimelerin birleştiği bir site varsa tabiki de FaceDermo'dur.Oww hemen bende bakmayalım derseniz 
FaceDermo için TIK TIK 


Kullandığım ürün hayvanlar üzerinde test edilmesin,çevre dostu olsun ee bunlar olmuşken birde bir zahmet organik olsun diyorsanız sizleri Orkide Haraketi'ne alalım.Üstelik ürünleri kullanırken sizde temsilci olabilirsiniz.
Orkide Haraketi için TIK TIK


Fazla söze ne hacet Molped'i bilen bilir at çantana günü kurtar ;)
Molped için TIK TIK


 Lavera Organik bizlere farklı farklı ürünler göndermişler şansıma çıkan bu güzel göz farı oldu kullanmaya başladım favorilerim arasına girdi bile.Aramızda kalsın kızlar aydınlatıcı olarak kullanmayı deneyin süper duruyor
Lavera için TIK TIK

Sponsorlar çok olunca haliyle ayrı ayrı yazıp yayınlamak durumunda kaldım değer verilmek güvenilmek çok güzel bir duygu bizlere bu duyguyu yaşatan tüm sponsorlarımıza en içten teşekkürlerimi diliyorum.Bu arada 3. post geliyor hemen arkasından takipte kalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO