Ana içeriğe atla

Bursa Blogger Buluşması

Uzun zamandır bekledigim blogger buluşmamız geçtiğimiz pazar günü gerçekleşti
inanılmaz keyif aldım çok eglendim birbirinden şeker kızlarla tanıştım ve hepsini çok sevdim.


Bizlere ev sahipliği yapan Fsm Benzin Cafe bizi o kadar güzel agırladı ki bir baktık kanepeler kurabiyeler kekler şımardıkda şımardık Allah Allah, güler yüzlü çalışanları ve Bengisu hanıma çok teşekkürler bu güzel agırlama için.

İşte o nefis kanepeler

 Bu resimde çaktırmadan alıyım derken Özlem beni yakalamış


 Fulser Firmasından Esma Hanım bu güzel günde bizlere eşlik etti.M.Asam, Tresan ve Krauterhof ürünlerinden bahsetti.


Bu resimde M.asam magic finishi inceliyoruz bu ürünle ilgili post hazırlıycam çünkü gerçekten inanılmaz bir ürün bebek poposu gibi oluyor cildiniz yumuşacık ve pürüzsüz üstelik yapısıda çok hafif.


 Karınlar doyunca şımarıklıklar başladı
Şimdi ben susuyorum resimler konuşsun.




Burda Deniz'i tehtit ediyorum kanıt olarak Özlem yakalamış

Ne Giydim:
Kazak-Koton
Jean-Colins
Ayakkabı-Elle
Atkı-El yapımı


 Masamıza renk katan en sevdigim kozmetik markaları oldu Oriflame ve Watsons ailesine sonsuz teşekkürler bu cici paketlerin içlerin de neler oldugunu bir sonraki postta ayrıntılı anlatıcam. 

Katılan Bloggerlar











 ****

 Teşekkürler 

Sponsor olan tüm markalara sonsuz teşekkürler 
sonraki yazımda onlardan bahsedicem.

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. İade-i ziyarete geldim,güzel bir gün geçirmişsiniz sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir gün geçirmişsiniz. Bu buluşmalar gerçekten çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO