Ana içeriğe atla

Favori Vücut Losyonlarım

Sanırım vücut losyonlarını sevmeyen kimse yoktur ben şahsen delisiyim bi yerde gördügümde illa alıp denemem lazım sanırım en çok para bu bebişlere gidiyor.Sizler için en çok kullanıdıgım favori losyonlarımı ayırdım hep beraber inceleyim.

Avon naturals serisi, sol taraftaki beyaz çikolata ve çilekli inanılmaz tatlı bi kokusu var.
Sag taraftakine ben ayran diyorum şişesi aynı ayran şişesi gibi oda nar ve mango özlü 
bidaha malesef çıkmadı o yüzden idareli kullanıyorum.

 Bunlar Watsons'dan aldıgım pompişlerim pompalı losyonlar cok daha pratik 
sag taraftakini bilmeyen kalmamıştır artık çilekli mis kokulu bi losyon
diger pompalı bebegim ise kayısı özlü kayısıyı sevmem ama buna bayıldım cok az kaldı 
bitince varsa tabi alıcam yeniden.

Sol taraftaki losyonu set halinde almıştım Christian Lacroix'in Rouge serisi parfum vücüt losyonu ve duş jeli olarak o kadar idareli kullandım kıyamadım bu güzellige duş jelide
losyonuda parfum kadar kalıcı inanılmaz güzel.
Sag taraftaki losyonu Oriflame'dan aldım oda parfumun vücut losyonu gül kokulu
aslında gül kokusunu hic sevmem ama bu hosuma gitti.

Oriflame'den aldıgım bir bebiş daha bu losyonda parfumun vücut losyonu kalıcılıgı
çok iyi çok severek kullanıyorum tavsiye ederim herkeze.

Oriflame Sparkle In Paris serisinin vücut losyonu bayılıyorum bu ürüne en çok sevdigim bu sanırım
sanırım degil kesin bu kokusu çok hoş soft böle anlatılmaz yaşanır 
Birde parıltılı olması daha da bi gönlümü çeldi özellikle yazın vazgeçilmez bi ürün.

 Flaştan dolayı parıltıları çıkmamış ama sürdügünüz an ışıl ışıl oluyosunuz söliyim

O ne kadar vücüt losyonu olmasada ayrım yapmak istemedim çocuguma
Oriflame'den almıştım bunu da nefis çikolata kokulu el kremim her daim çantamda tutuyorum
çikolatalı el kremi olurmu ya güzel kokmaz demeyin bende öle diyodum
bi alıp deneyin bakalım pişman olmazsınız.

Evettt benim favori losyonlarım bunlar kızlar önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler
XOXO

Yorumlar

  1. sparkle in paris cok ilgimi cekti ilk fırsatta alacagım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende avonun sensuelle vücut losyonuna bayılıyorum vee çilekli olanı da denemek itiyorum bloğuma beklerim canımm sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO