Ana içeriğe atla

Lasting Finish By Kate Rımmel Lipstick / No-30 İnceleme

Herkeze merhaba kızlarr,bugün sizlere Kate Moss'un Rımmel için tasarladığı rujlardan yeni çıkan Rossetto'dan bahsedicem.Ama önce bu yeni çıkan üç renge bi bakalım.


 Bende ki 30 numara öne çıkan ruj


Kokusunu size anlatamam koklamanız lazım her sürdüğüm de azıcıkta yemiş oluyorum.Kalıcılığı çok iyi ve sürüldüğü an dudaklarınız yumuşacık oluyor.


Renk bu şekilde filtresiz hali herhangi bi shop yapmadım rengini tam olarak görebilmeniz için.
Ürünü Watsons'lar da bulabilirsiniz.



 Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO