Ana içeriğe atla

Mim / Kışa Dair Favorilerim

Herkeze merhabalarr. Sevgili Beauty Booop beni mimlemiş ee mimlendiysek bize de cevaplamak düşer o zaman hemen sorulara ve yanıtlarına geçelim

1.Kış deyince ilk aklına ne geliyor?
Kış deyince aklıma karda uzun yürüşler,örgü kazaklar,sıcak çikolata,cam kenarında geçirilen vakitler,koltukta kestirirken üstümüze aldıgımız polar pikeler geliyor



2.Favori kış aksesuarın nedir?
Tabi ki snood ve uzun örgü atkılar



3.Kahve mi,çay mı,sahlep mi?
Gündüzleri çay akşamları kahve favorimdir



4.Favori kış mumun?
Vanilya kokulu mumlar kışın genelde tercihimdir



5.Kırmızı ruj mu,eyeliner mı ?
Eyeliner



6.En sevdiğin kırmızı ruj?
Oriflame Drop Lipstick bu sene ki favorim oldu



7.En çok giydiğin kazak?
Koton'dan aldığım kırmızı beyaz şeritli yırtıklı pırtıklı salaş bi kazagım var en çok onu giydim heralde bu sene
 
(


8.En son aldığın kazak?
En son Bershka'dan bej rengi salaş kesim bi kazak almıştım



9.Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş
Bu cümleyi okudugum da aklımdan o kadar çok şey geçti ki gözlerim bi an doldu gerçekten.Benim herşeyim sırdaşım kuzenimdir beraber büyüdük ve hiç ayrılmadık şu yaşımıza kadar.Yılbaşın da birbirimize mektuplar yazardık onları süsler püsler üstüne parfümler sıkar kapılarımızın önüne bırakırdık sonrada aldın mı mektubu diye evden arardık birbirimizi çok mutlu olurduk ve bunu yaptıgımız zamanlar okuma yazmayı yeni söktüğümüz zamanlardı.



10.Favori kış ojen hangisidir?
Pastel-80 numara en sık kullandığım oje



11.Kısa bot mu,uzun bot mu?
Uzun




12.Favori kış parfümün?
Burberry Classic senelerdir kışın hep kullanırım vazgeçilmezimdir hatta



13.Favori kış makyaj ürünün?
Tabiki The Body Shop'un mis kokulu dudak balmları,karpuzlu favorim



14.Favori kış cilt bakım ürünün?
Bu sene favorim oldu aslında Vıchy Purete Thermale yüz temizleme köpüğü



15.Kış mı yaz mı?
İkisi de değil favorim ilkbahar


 Benim kışa dair favorilerim bunlar kızlar mim için Beauty Booop'a teşekkür ediyorum 

Mimlediklerim;

Sizlere de kolay gelsin kızlar :)

Sevgiler

XOXO





 

 
 

Yorumlar

  1. Canım benim teşekkür ederim enn enn kısa zamanda cevaplamak için can atıyorum, öpüyorum :* :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO