Ana içeriğe atla

Salon Pro Rimmel Urban Purple İnceleme

 Herkeze merhaba bugün herkezin severek kulladığını düşündüğüm Salon Pro Rimmel ojeyi inceleyeceğiz.Blogger bulusmamızda Watsons'dan gelen hediye paketinde vardı bu güzel oje ee denemeden olmazdı hemen sizler için denedim.



 Bu gün ışığında flaşsız hali

Buda flaşlı hali aslında doğal hali tamda bu renk vişne çürüğü ben çok sevdim favorilerime girdi bile

Salon Pro'nun peki en belirgin özelliği nedir? diye sorarsanız tabi ki fırçası derim.Sadece tek bir fırça darbesiyle tırnagınızın tamamına ulaşabiliyorsunuz ayrıca uzun süre kalıcı olmakla beraber kat kat sürmeyi gerektirmiyor

Watsons için TIK TIK

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO