Ana içeriğe atla

Telefon Kaplarım (Galaxy S3)

Telefonların dokunmatik olmasıyla hayatımıza renk renk çeşit çeşit telefon kapları girdi
Biz tabi bayanlar olarak birşeyleri giydirip süslemeyi pek severiz
eee haliyle en çok kullandıgımız oyuncagımız olan telefonlar olunca mevzu
daha da bi çoşma söz konusu benim fazla telefon kabım yok acıkcası olanlar bunlar 
ama cidden youtube'da koleksiyon yapan kişiler var 700 kabı olan bi kızı izlemiştim o kadarını
ne yapıyosa artık.

(Soldan ) 1. 20 tlye almıştım Cumhuriyet caddesindeki bi dükkandan
2.Onuda aynı yerden aynı fiyata aldım ama hiç kullanışlı degil ve çok agır 
3.Carrefour'un içindeki telefon kılıfları satan standtan almıştım indirimli 10 tl
4.Nişanlım Bodrum'da biyerden almış tam olarak hatırlamıyorum oda 20 tl civarı mıktanıslı
5.http://dx.com/ dan aldım 7 tl kargo bedava üstelik bi bakın derim Çin'den geliyo ürünler
6.Bunu bi tezgahtardan almıştım pembe slikon düzdü üstüne şişkin stickerları ben yapıştırdım
7.Yaptıgım en büyük enayilik bi telefon kapagına 60 lira vermek oldu sırf Samsung'un orjinal ürünü diye saçmalık resmen çok sadeydi üstünü taşlarla süsledim.

Aldıkça kap koyarım artık elimde olanlar bunlar begendiyseniz ne mutlu 

Sevgiler 

XO







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO