Ana içeriğe atla

Mini Alışveriş (Watsons,Sosyete Pazarı)

Herkese merhabalar ve  hayırlı cumalar
Dün malum gezmeye gitmiştik dışarı çıkarız da ben Watsons'a uğramazmıyım
Şuan Watsons'lar da çok güzel indirimler var mutlaka katalog alıp bakın sonra alışveriş yapın sonradan pişman olmayın kızlar
Bakalım neler almışım

Her yerde gördüğüm ve sürekli met edilen bir ürün olduğu için açıkcası merak edip aldım normalde Loreal'in makyaj suyunu kullanıyorum ikisinin de aynı olduğunu söyleyenler oldu 

 
400 ml 200 kez kullanım yazması ilgimi çekti 200 kez kullanıcaksam verdiğim paraya kat kat değer
Kullanıp bu ürünle ilgili yazı hazırlıycam kızlar

 Aslında dökülme problemim yok ama 20 liralık alışveriş yapana bu krem 5 liraydı bende merak ettim bi deneyelim bakalım dedim deneyip görücez etkilerini bende sizlerle paylaşıcam

Ay amanın kimler teşrif etmişler ahh kimler gelmiş
Benden mutlusu yok istedigim balmı buldum
Bursalı kardeşlerim bacılarım koşunn Watsons'lara bitmeden sizde alın.Ya ben ne zaman gitsem sürekli 2 tane naneli ve hindistan cevizlisinden kalmış oluyodu.Dün bir baktım iki kutu koymuşlar kasanın oraya geldiği gibi bitmiş 6 7 tane kalmıştı ah amanın fırsat bu fırsat dedim kaptım bi tane şu an aşk yaşıyoruz kendisiyle

Veeeee bombaa !!
I love serisinin her ürününü aldım denedim ve sonunda lipbalmı da çıktı ! 
Tataa şunun güzelliğine bakın çok güzel düşünülmüş bayıldım ben bu balmlara tadı kokusu müthiş kırmızı ve siyah ahudunun muhteşem tadı ve kokusu birleşmiş balmın içine yerleştirilmiş yerim ben bunu !

Birde dün pazardan aldıklarımı koymayı unutmuşum onlarıda gösteriyim hemen
 Yeni telefon kabım nasıl amaaa bayıldım bu kaba artık 1 ay cıkarmam hiç 
Fiyatı 15 tl
Dün bahsetmiştim yazım da aldıgım tezgahtan 
En öndeki bileklik 20 tl
Arkadaki bileklikler 15 tl

Umarım okurken keyif almışsınızdır kızlarr
Hepinize güzel haftasonları diliyorum

Sevgiler 

XOXO

Yorumlar

  1. cancazımm güle güle kullan bende çok merak ediyorum makyaj temizleme suyunu ilk fırsatta gidip alıcam öpüyorumm :* :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim balımmm indirim varken koş derim :) :*:*:*

      Sil
  2. Telefon kabına bayıldımm, çok cici :) güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  3. Balminin ben çileklisini kullanıyorum ahududulusunu bulamamıştım ama gördüğüm yerde alıcam:) Hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım harika kokuyor mutlaka denemelisin :):)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO