Ana içeriğe atla

Nyx Black Label Ruj Citrine İncelemesi

Herkese merhabalar haftanın ortasındayız Şubat ayının bitmesine az kaldı İlkbahara yavaştan merhaba deme hazırlıklarındayım
Dün Douglas'a uğradım ve Nyx Black Label rujlardan bir tane aldım.Bu sene kırmızıya çalan turuncu,mercan,portakal turuncusu ve turuncunun daha birçok çeşidi dudaklarımız da olucak ben demiyorum Vogue diyor.İsterseniz hep beraber inceleyelim

Rujun yapısı yumuşacık sanki dudaklarınıza krem sürüyormuşsunuz hissi veriyor


 Black Label ambalajlarda siyah dantel deseni kullanılmış
Rujun alt kısmı transparan 

Ben 103 Citrine'i tercih ettim o kadar tatlı bir renkki her tene yakışıcagını düşünüyorum.Ama bronz tende bir ayrı durur orası kesin yazın favorim olucagından eminim

Renk tam olarak bu şekilde dudakta da bu rengi veriyor 
Yazı anımsatan çok tatlı bir renk kokusu da çok hoş tam olarak ne koktuğunu bulamadım ama

İçinde neounluk var sürdüğünüz an anlıyorsunuz zaten her dudakta çok farklı duruyor bu renkler yanıltmamak için koluma sürmeyi tercih ettim
3 saate kadar kalıcılığı var kurumuyor cıvık cıvık yapmıyor tam kıvamın da ben çok sevdim bitince yine almayı düşünüyorum

Fiyatı:30 tl

Bursa Nyx Satan Yerler
Korupark Douglas
Anatolium Beauty Bar

Sevgiler

XOXO
 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO