Ana içeriğe atla

Watsons I Love Lip Balm İncelemesi

Yeniden merhaba kızlarrr
Dayanamadım ve hemen bu güzel ürünün yazısını yazmak istedim kızlar sizlerden de ürün hakkında ki yorumlarınızı bekliyorum
 I love serisinin bütün ürünlerini severek kullanıyorum en güzel özelliği de birbirinden güzel olan kokuları bence

 Daha ürünü açmadan buram buram kokan ahududu kokusunu alıyorsunuz başka çeşitleri de var ama ben daha çok bu tarz kokuları begendiğim için bunu tercih ettim.Ambalajı açtım bir de baktım böyle şirin bir kalp çıktı balmları zaten seviyorum bir de kalpli olunca daha da sevdim 
 Ambalajını da cok sevdim,çantada fazla yerde kaplamaz at çantana dudakların kurudugu an sür olsun yumuşacık dudaklar sonra
Ortasında ki renkli kalp sayesinde hem nemlendirip hemde dudaklara çok tatlı bir renk veriyor 
Fotograflar da filtre yok dudagıma ekstradan başka hiçbir ürün kullanmadım renk aynı bu şekilde 
Bence bu ürün çok tutar bitmeden sizde almalısınız seviceginizden eminim nemlendirme özelliği çok çok iyi cıvık cıvık yapmıyor tam kararında bırakıyor
Favorilerim arasına girdi bile bu cici balm umarım yazıyı begenmişsinizdir 

Watsons İçin TIK TIK

Sevgiler 

XOXO

Yorumlar

  1. ben de dün choca mocha lı olanı aldım ve çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini almayı düşünüyorum canım eminim hepsi çok güzeldir :)

      Sil
  2. okurken kokusu burnuma geldi, derhal alına:) ev lip balmdan geçilmiyor valla 7-8 tane var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) Daha kapağını açmadan buram buram kokuyordu canım tadı ahududulu jelibonlar gibi:) Ne olucak bizim bu balm sevdamız :):)

      Sil
  3. cancazııımm nolucak bizim bu balmlara dayanamayıp hem sürüp hem yeme sevdamız okurken bile hissettim kokusunu kuzum alınacaklar listeme eklendi bile :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı acaba fiyatı ne kadar cevaplarsanız bende alıcamda :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO