Ana içeriğe atla

Aldido'dan İzleyicilerime Özel İndirim Kuponu

Herkese tekrar merhaba
Bugün sizlere aradığınız herşeyin içinde bulunduğu bir siteden bahsedicem kızlar.Benim gibi aradığım herşey bir sitede olsun tek tek girip uğraşmayım diyorsanız aradığınız site Aldido.com

Peki kim bu Aldido !

Group Innovation kendi sektörlerine önemli değer kazandıran, 10 başarılı firmanın bir araya gelmesi ile oluşturulmuştur. Bilişim, telekomünikasyon, sigorta, medikal, yatırım ve uluslararası ticaret danışmanlığı gibi farklı sektörlerde edindikleri tecrübe ve bilgi birikiminin yarattığı güç ile kurulan Group Innovation ın ilk iştirak şirketiAldido.com dur. Yeni ama en iyisi felsefesi ile yola çıkan Aldido.com Türkiye de online alışverişe farklı bir anlayış kazandırıyor. Tekstilden çocuk ürünlerine, kırtasiyeden elektroniğe kadar çok sayıda kategoriden 80 bin çeşit ürünü müşterilerinin hizmetine sunuyor. Aldido.com, grubu oluşturan şirketlerin gücünü kullanarak her yaştan, her zevkten ve her bütçeye uygun seçkin ürünleri; avantajlı fiyat fırsatları ile müşterilerinin kapısına kadar getiriyor. Üstelik güvenli ve keyifli alışveriş fırsatını, hızlı teslimat ile buluşturuyor.


Peki hangi kategoriler var neler bulabilirim ?
Bilgisayar ve Tablet PC'den Cep Telefonuna, Beyaz EşyaIsıtma ve Soğutmadan Küçük Ev Aletlerine, GiyimAyakkabıÇanta,SağlıkBakımdan, Altın ve Takıya, Anne Bebek ve Oyuncak Ürünlerinden Yapı Markete, MobilyaEv Tekstilinden Ofis ve Petshop ve daha bir çok kategoride seçkin ürünü, en uygun fiyat ve ödeme kolaylığı ile Aldido.com'da bulabilirsiniz! 


Peki benim sizlere müjdem ne?

Aldido.com siz izleyicilerime özel 10 TL'lik indirim kuponu veriyor.
Kod adı:Bursakupon

Kampanya Mart Sonuna Kadar Geçerlidir

50 TL ve üzeri alışverişlerinizde geçerlidir.
Keyifli alışverişler

Aldido için TIK TIK

Sevgiler

XOXO

  

Yorumlar

  1. Mrblar ben göz altı nemlendirici istedim cc krem verdiler gece yatmadan önce sürmem uygun mudur kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  2. Mrblar ben göz altı nemlendirici istedim cc krem verdiler gece yatmadan önce sürmem uygun mudur kararsız kaldım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO