Ana içeriğe atla

Escape 88'li Far Paleti Kazananı !!!

Herkese tekrar merhaba kızlar
3 hafta süren çekiliş bugün Kadınlar Gününde bitiyordu.
Çekilişe katılan herkese çok teşekkür ederim keşke hepinize hediye verebilsem ama malasef mümkün değil
Elimden geldiğince sürekli çekilişler yapıp sizleri mutlu etmeye çalışıcam


 Far paletimize son kez bakalım 
Kızlar bunu kazanamadım diye üzülmek yok hepinizi Hc Hair Care Ovex Çekilişime bekliyorum tam 5 okurum Ovex 2'li kit kazanıcak
Çekilişe katılmak için TIK TIK

Ve kazanannnnnnnnn
 17. yorum Tuğçe Küpeli

Tebrik ederim canımm iyi günlerde kullanman dileğiyle 

 Bilgilerini www.busragenc.com@gmail.com adresinden bana göndermeni bekliyorum

Hc Hair Care Ovex Çekilişime Katılmayı Unutmayın Kızlar 16 Mart Son Tarih!
Ve Sizin İçin Yine Çok Güzel Bir Çekilişim Olucak Takipte Kalın

Sevgiler

XOXO


 
 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO