Ana içeriğe atla

Hc Hair Care Ovex Çekilişi Kazananları

Herkese merhabalar
Çok ama çok heyecanlıyım tam 7 izleyicim bugün hediye kazanıcak
Hc Hair Care Ovex nasıl kullanılır bir kez daha anlatmak istiyorum
 Saçı şampuanla yıkayıp duruladıktan sonra Hc Hair Care Ovex'i saçımıza uyguluyoruz 5 dakika bekliyoruz ve sonra duruluyoruz
İlk yıkamadan itibaren sonucu görüceksiniz saçlarınız yumuşacık olucak ve mis gibi kokucak

HC HAİR CARE OVEX 2'Lİ KİT KAZANANLARI

1)Hatice Tokmak
2)Mürüvvet Tuncal
3)Didem Türker
4)Yeliz Ozmuhacır
5)İpek Şensoy

SÜPRİZ HEDİYE KAZANANLARI

1)Esra Dikici
2)Yaseminnley Krsygt



Çekiliş Random Org ile yapılmıştır



Katılan herkese çok ama çok teşekkürler keşke hepinize birşeyler verebilsem ama olmuyor malesef en çok isteyenler kazanmıştır umarım.
Kazanamayanlar üzülmek yok artık bol bol çekilişler olucak blogumda
 
Kazanan herkesi tebrik ederim 
www.busragenc.com@gmail.com adresine iletişim bilgilerinizi bekliyorum bayanlar

Hc Hair Care için TIK TIK

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. merhaba
    ismimi görünce çok ama çok mutlu oldum saçlarımın bu ürüne ihtiyacı vardı çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Hatice Hanım :)
      İyi günlerde kullanın öpüyorumm :)
      Sevgilerr

      Sil
  2. Bugünlerde random ismimi hep teğet geçiyor üstümdeki yada altımdaki arfkadaşları seçiyor beni seçmemekte direniyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Daha çok çekiliş olucak canım instagram da bir yenisi geliyor bu hafta :)

      Sil
    2. aynı fikirdeyim şansızım ben ya

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO