Ana içeriğe atla

NYX Lip Gloss/03 Pink

Herkese merhaba
Blogumun bugün ki konuğu Nyx lipgloss
Douglas'da indirim olduğu duyunca koştur koştur gittim
Nyx'in ürünlerini çok begeniyorum birçok kozmetik ürünümde hep aynı markadandır

 Gloss'lar da fazla seçenek kalmamıştı bende vazgeçmediğim pembeden yana kullandım tercihimi

 Pigment konusunda çok başarılı rengi çok iyi yansıtıyor dudaklara
İçinde küçük parıltılar var ama belli belirsiz

 Fırçası yumuşacık hafif eğimli dudak şekline göre tasarlanmış sürerken zorluk çekmiyorsunuz

 İki açıdan fotografladım biri az ışıkta diğeri ise ışığın altında çekildi

Gloss'lar her dudakta çok farklı durduğu için kendi dudağımda göstermek istemedim yanıltmamak için

Fiyatı indirimli 10 TL

Siz nasıl buldunuz ? 
Yorumlarınızı bekliyorum canlarım
Hepinize kucak dolusu öpücükler

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. şuan bende 4093 numarası var ama ınceden agırlık var dudaklarımda sankı.. umarım gun ıcerısnde bu olay gecer. renklerıne ve ınce pırıltısına dıyecegım yok o kısım harıka :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO