Ana içeriğe atla

Pastel Magic Touch Aydınlatıcı&Kapatıcı

Herkese haftanın ilk gününden merhabaa
Bugün sizler için seçtiğim ürün Pastel'in aydınlatıcı ve kapatıcısı bir arada olan ürünü

Daha önce Watsons alışveriş postunda sizlere kısaca anlatmıştım şimdi deneyimlerimi paylaşmak istiyorum


 Üst kısımda kapatıcı var açıp kapaması çok kolay belli ürünlerde ki gibi açıyım derken tırnagınızı kırma sorununuz yok
Birde çok şeker mini bir aynası var
 Bende ki 2 numara buğday tenliyseniz eyer sizde bunu tercih ederbilirsiniz
 Dokunduğunuz gibi hemen ısıyla dağılıyor bastırmak zorunda kalmıyorsunuz
Kapatıcılığını sorarsanız orta dereceli kapatıyor büyük hevesle almayın yani sırf kapatıcısı için

Dediğim gibi kapatıcılığı pek iyi değil dağıtmadığım halde bu şekilde duruyor zaten ben alırken sırf aydınlatıcı kısmı için almıştım
Kapatıcı kısmı aç kapa olarak tasarlanmış aydınlatıcıya ulaşmak için orta kısmı döndürmeniz gerek

 Dökülmesin diye üstünde koruyucu film var ben çıkarmadım hala öle kullanıyorum
 Aydınlatıcıdan çok memnunum hergün kullanıyorum nerdeyse ufak parıltılar da var içinde 
 Pigmentler bence müthiş azıcık alıp sürmem bile yeterli oluyor ben çok sevdim 
 Ben Watsons'dan almıştım 
Fiyatı:18 tl

Umarım yararlı olmuştur düşünenler için hepinize mutlu günler diliyorum

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Değişik bir ürünmüş. :) Böyle orjinal şeyleri seviyorum. :)
    Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  2. Mrb bu aydinlaticiyi nasıl kullaniyorsunuz nereye sürüyorsunuz hiç kullanmadigim için bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yardımcı olurum.Aydınlatıcıyı yüzünüzde aydınlatmak yüksek göstermek istediginiz bölgelere uygulayabilirsiniz.En çok göz altı ve elmacık kemiklerine kullanıyorum ben.Bununla ilgili detaylı bir yazı hazırlıyım sizin için bu hafta :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO