Ana içeriğe atla

Rimmel Salon Pro Oje/502 Peppermint

Herkese güneşli bir pazar gününden merhabaa
Havalar artık ısınıyor yazın habercisi ilkbahar geldi bile
Eee havalar böyle güzel olursa tırnaklar renklenir canlı renkler seçilir
Geçen hafta Watsons'dan bulduğum bütün canlı renkleri attım sepete 
Bugün için seçtiğim konuğum Rimmel Salon Pro 502 numara 

 Rimmel Salon Pro ojelerin en sevdiğim özelliği kalın fırçası ve rengin derinliği
Hiç zorlanmadan taşırmadan uygulayabiliyorsunuz ve kat kat sürmek gerektirmiyor
Ayrıca çok dayanıklı 1 hafta rahat idare eder
 Tırnaklarımın kusuruna bakmayın biri kırılınca hepsini kestim törpümü bulamadığım için böyle çirkin kaldılar
Mint mavisi geçen yazın rengi oldu diyebiliriz 

Bu sene de aynı şekilde devam.Mint mavisi,mint yeşili ve pastel tonlar çok popüler olucak bu yaz.
Ben yazı bekliyemedim şimdiden başladım güneş gördüğüm gibi hemen elim canlı renklere gidiyor


Nail art yapamadığım için yada üşendiğim için tırnak yapıştırmalarını daha pratik buluyorum

 Bu yapıştırmaları geçen sene Watsons'dan almıştım
Fiyatı 3 TL civarı olması lazım


Umarım yazıyı beğenmişsinizdir Hepinize güzel haftasonları diliyorum
Kucak dolusu öpücükler

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO