Ana içeriğe atla

Büyük Bahar Çekilişi Kazananı

Herkese iyi akşamlar
Öncelikle çekilişime katılan herkese teşekkür ederim
Gönül isterdi hepinize birşeyler verebileyim ama malesef olmuyor işte

Hediyeleri tekrar hatırlatmak istedim fotoğrafta gördüğünüz tüm ürünler sadece 1 kişiye gidicek
Kargo ücretini ben karşılıyorum

O zaaaamannnn lafı uzatmadan kazananı açıklıyorummmmmmmmmm!!!!!



 58. KATILIMCI OLARAK MERVELİL !!!
 
Çekilişi bildiğiniz üzere Random.Org sitesinden gerçekleştirdim
Kazanamayanlar üzülmeyin daha çokkkk çekiliş olucak 

Merve'cim tebrik ediyorum bana ulaşmanı bekliyorum 

Kızlar bu arada Instagram çekilişim devam ediyor Salı günü son bulucak @busragencyy adıyla beni Instagram'da bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO