Ana içeriğe atla

Wet'N Wild Wild Shine Night Prowl Oje

Herkese yeniden merhaba
Blogumun bugün ki konuğu Wet'n Wild Wild Shine serisinden E467 Night Prowl

 Büyük hevesle alıp hayal kırıklığına uğradım açıkcası
Şişe de durduğu gibi durmuyor derler ya aynen öyle

 Büyük şişesi,fırçası,sürümü ve kuruması çok güzel ama gel gelelim ki rengi ve dokusu biraz tuhaf

 Ön arka yüz analizimizi yapalım
12.7 ml uzun süre kullanılır
Tek kat hiç hoş durmuyor bayanlar bilesiniz iki kat sürmekte yarar var

Ben ojenin daha parlak ve canlı bir görünümü olur sanmıştım 
Tam tersi koyu ve siyaha yakın bir renk
İçerisin de bulunan simlerden dolayı pütür pütür bir yüzey bırakıyor


Ben sevemedim ama illa seveni vardır
Wet'n Wild ojeyi Gratis'ler de bulabilirsiniz
Fiyatı 6 tl civarı


Sevgiler

XOXO


 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO