Ana içeriğe atla

Dost Blogger Buluşuyor-Etkinlik Sponsorlarımız

Herkese yeni bir günden merhabalar
Bir önce ki yazı da bahsettiğim üzere bu yazım da sponsorlarımızı tanıtmak istiyorum

 Selin'in gönderdiği bu muhteşem sunum bizleri çok mutlu etti
Greyfurt tutkunu olduğum için hepsini çok sevdim

Blogger dostu Watsons yine bizleri yalnız bırakmayarak çok tatlı hediyeler göndermiş

Yıllardır vazgeçilmezim olan Dove bizlere çok güzel bir süpriz hazırlamış
Tişörtümü tasarlamak için sabırsızlanıyorum

Keramika bizlere 3 adet 6 lı tatlı tabağı göndermiş
Çekiliş yoluyla kazananları belirdik ve onlardan biri ben oldum
Kullanmaya başladım bile

Bargello senelerdir benim favorilerimden olmuştur
Bizlere oda parfümü ve kolonya göndermiş
Ayrıca etkinlik için gönderikleri çerçeve ve konuşan balonlar çok hoşumuza gitti

Farmasi'de bizleri buluşma günümüz de yalnız bırakmadı
Birbirinden güzel ürünler hediye ettiler
En çok merak ettiğim ürünlerden diş parlatma bölümlü lip gloss da bizlere hediye edilmiş
Çok yakında blog da olucak ürünlerden

Durun daha bitmedi bizle aynı gün Farmasi ekibinin de toplantıları varmış
Hem bizi ziyaret ettiler hem de hediyeleri ile bizleri şımarttılar

Nashi Argan bizlere hediye çeki verdi
Bizde siteden istediğimiz ürünleri aldık
Ben bu 24 saat kalıcı farları seçtim çok yakında blog da beraber inceleyeceğiz

Dalton ailesi de bizleri yalnız bırakmadı 
Özellikle gönderdikleri vanilyalı dudak balm favorilerim arasında

The Body Shop ekibinden Veli bey ve arkadaşı bizlere ziyaret ederek bu güzel hediyeleri getirdiler

İçinde ücretsiz makyaj uygulama kartı ve bir sürü güzel tester krem var

Çok merak ettiğim nail art ürünleri 3E Garaj Magazadan geldi
Kullanmak için sabırsızlanıyorum

  Diş bakımına önem verenler Splat ürünleriyle mutlaka tanışmalılar
   Ben kullanmaya başladım bile çok yakında deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım

Soap Ville'yi en çok mis gibi kokan sabunlarıyla biliyoruz
Aslında çok çeşitli ürünler üretiyorlar
Yakında Soap Ville markasını daha yakından tanımanız için bir yazı hazırlayacağım

Hc Hair Care Ovex maskelerden hediye etti
Ovex maskeyle ilgili düşüncelerimi daha önce yazmıştım
İnanılmaz güzel bir ürün saçlarını önemseyen herkese şiddetle tavsiye ediyorum

Dermadolin daha önce tanışmadığım bir markaydı
Buluşma sayesinde deneyimleme fırsatı buldum

Cyrene ürünlerini anlatmama bile gerek yok
Bir makyaj temizleme ürününden çok daha fazlası 

Lotus Kitap bizlere birbirinden güzel kitaplar gönderdi
Bana düşen Hasan Uzun'un Şeytan Arkadaşlık İsteği Gönderdi adlı kitabı oldu

Uneller sayesinde masamız da şölen vardı
Nefis kurabiyeleri ile muhabbetin tadı değişti

Bebak Acı Badem sütü benim ilk makyaj temizleme ürünümdü
Zeytinyağlı el kremi ise bu kış ellerime çok iyi gelicek

 Otacı ailesi bizlere limonlu zeytinyağlı doğal  el sabunu ve testerlar gönderdi
Otacı ürünlerini zaten çok severek kullanıyordum

 Doa'dan gelen ürünler diye ben buna derim
Özellikle güneş koruyucu cilt kremini görünce Kalp Şeker blog ile dans etmeye başladığımız yalan değil

Hayal dünyam paste ve kurabiye blog adlarımıza özel şirin mi şirin kurabiyeler hazırlamış
Nasıl beğendim anlatamam

Diğer tatlı mı tatlı kurabiyemiz Cookie Cups'dan I love My Blog temalı kurabiyelerimizi çok sevdik

Özlem Sabun bizlere kokoş mu kokoş sabunlar hazırlamış
Biri oje biri dudak şeklinde
Misler gibi kokan bu sabunları kullanmayacağım kesin
Odamın en güzel köşelerinden birinde bana bakıyorlar

Sevgili Nura Bijuteri'nin sevgi dolu sunumuna bayıldık
Küpelerim ve kolyem kullanılmak üzere beni bekler

Hediye Sepeti'nin hazırladığı bardak altlıklarımız sayesinde o günün anısı hep bizimle



Bir kokoşun mutfağına yakışıcak özel magnetlerimiz Süslü Pangle'den 

Başak Organik bizlere çeşitli organik yağlar göndermiş
Ben aspir yağını seçtim geniş bi araştırma ve uygulama sonrası bilgilerimi sizlerle paylaşacağım

Palladio Beauty bizlere şeker mi şeker mis gibi kokan lip balmlarından hediye etti
Kullanmaya başladım ve çok memnunum yakında yazı blog da yer alıcak

Gülten Butik Pasta buluşma gününün bombasıydı bence
Nefis pasta için teşekkür ederiz
Ve Bake & More süslemeleriz ile etkinliğimiz can buldu


Vee son olarak blogunun adı gibi şeker olan canım arkadaşımın elleriyle hazırladığı mesaj veren baloncuklarımız


Tüm sponsorlarımıza desteklerindne ötürü çok teşekkür ederim
Sayelerinde çok güzel bir etkinlik geçirdik

Bu güzel güne ev sahipliği yapan Benzin Kafe'ye ayrıca teşekkür ediyorum

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO