Ana içeriğe atla

Bershka 2014 Sonbahar-Kış Koleksiyonu/Gözüme Kestirdiklerim

Herkese yeniden merhabalar
Bu tarz yazıları okumayı çok sevdiğim için yeniden yazmaya karar verdim
Hadi hep birlikte yeni sezondan gözüme kestirdiğim parçaları bakalım beraber karar verip seçelim
 Kıyafet olarak gözüme kestirdiğim hiç bir şey olmadı bu sezon
Ama aksesuar bölümün de harika parçalar var
İlk olarak gözüme kestirdiğim bu göz detaylı şapka oldu
Aslın da diğer iki şapka da hiç fena değil


I'm not a blogger yazan şapka tam tersi olsaydı alabilirdim
Ama ilk gözüme çarpan selfie yazılı şapka oldu
Ortadaki taş işlemeli şapkaya da bayıldım
Ay hepsi benim olsun


Kulaklı şapkalara zaafım oluşmaya başladı
Sizce de çok tatlı değil mi ?


Havalar soğumaya başladığına göre snood alma vakti gelmiş demektir
Gözüme ilk kestirdiğim parça bu oldu


El çantalarını kışın kullanmayı pek sevmesem de bu çanta çok hoşuma gitti


Limited edition bu çantayı sizler için koydum 
Okula giderken çok havalı bir seçim olur


Diğer limited edition bu güzellik gözüme çarptı
Pek kullanışlı değil ama görüntüsü yeter diyorsanız kaçırmayın
Ben mağazaya gittiğim de yakından inceleyip ona göre karar vereceğim

Vee size güzel bir haberim var kızlar
Bershka artık güzellik sektörüne de adım atmış bulunmakta
Parfümler ve kozmetik ürünleri satışa çıkarıldı
Sitede ki tüm parçaları paylaşıyorum sizlerle



Şimdilik çıkan ürünler bunlar kızlar hangi mağazalara gelmiş tam olarak bilgim yok
Parmak dövmeleri ve vücut dövmeleri inanılmaz hoşuma gitti
Ayrıca turkuaz rengi ruj ilk alınacaklar listesinde
Ama en kısa zaman da hepsine göz atacağımdan şüpheniz olmasın








Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. http://asksiirleribyattilailhan.blogspot.com/ yeni bir blog ama sizlerinde desteğiyle büyüyecek Attila İlhani ustam olarak kabul ederek yazdigim şiirlerimi yayinliyorum bir bakarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Gözlü, selfie yazan ve mickey li şapkaaaa <3 yarın gidip bakıcam mağazaya hemen. Her parça harika, umarım gelmiştir mağazaya ya:(

    YanıtlaSil
  3. Aaaa bu bereden Mstar da da vaar :D

    YanıtlaSil
  4. Bunların aynısını mstar'da görmüştüm çok güzel :D

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım bunları mstarda görüp almıştı :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO