Ana içeriğe atla

Dalton Kozmetik Dudak Koruyucu

Herkese merhabalar 
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım Dalton dudak koruyucudan bahsetmek istiyorum


Dalton Kozmetik aslında daha çok güzellik ve spa merkezlerin de görülen bir marka
Aslında en güvenilecek markalar arasında ama fazla duyulmadığı için bilinmiyor

İlk bakıldığın da ruj gibi görünüyor
Alışkın olduğumuz balm formundan çok uzak.Açıkcası bende ilk gördüğüm de ruj sanmıştım
Kapağını açtığım da koruyucu olduğunu görünce çok şaşırdım ama bir o kadar da sevindim
Çünkü buram buram vanilya kokuyor,yapısı yumuşacık çok kolay sürülüyor
Uzun süreli yumuşaklık sağlıyor ve içeriğindeki Lsf 8 sayesin de güneşten koruyor

Özellikle kışın vanilyalı ürünleri daha çok kullanan ben bu koruyucuyu çantamdan çıkarmam artık

Görüldüğü gibi şeffaf bir yapısı var sürüldüğün de renk vermiyor
Yalnız şöyle bir sorun var kızlar sürekli dudaklarınızı yeme isteği uyandırıyor benden söylemesi

Dalton Kozmetik İçin TIK TIK

Dalton ürünleriyle ilgili bilgi almak için 0312 380 98 87

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO