Ana içeriğe atla

Flormar Revolution Perfect Tender Rose Coral Lipstick

Herkese yeniden merhabalar
 Bugün sizlere Flormar Revolution serisinden Tender Rose Coral rengini anlatmak istiyorum
Kendisi benim favori rujlarım arasına girmeyi başardı bakalım sizlerin gönlünü çalabilecek mi
 Rujun dış tasarımı çok güzel görünüyor
Aslında Revolution serisindeki her renge bayıldım ama ağır basan renk tender rose coral oldu


 Rujun üzerinde dış kapak tasarımdaki çizgiler uygulanmış
Bu arada ben yanlışlıkla ruju yere düşürdüğüm için böyle çirkin bir görüntü çıktı ortaya

 Rengi ilk önce elimde göstermek istiyorum
Çok tatlı bir pembeye çalan mercan rengi
Rujun kokusunu ayrıca çok sevdim.Çiçeksi değişik bir koku içeriyor
Kalıcılık konusuna gelirsek gün boyu sadece bir kere daha yoğun gözükmesi için tazeliyorum

 Rujun tek kötü yanı dudak çizgilerini fazla belli etmesi 
Onun dışında herşeyi ile çok sevdim diyebilirim
Aslında rujun rengi daha koyu burda ışıktan dolayı çok fazla pembemsi çıkmış

 Sadece dudağa odaklanmadan çektiğimde işte tam anlamıyla dediğim rengi görebiliyorsunuz
Ben yazın çok kullandım bence kış aylarında da kullanılabilir
Daha önce kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum kızlar
 

 Ürünü tüm Flormar mağazaların da bulabilirsiniz
Fiyatı 18.25 tl

 Sevgiler

XOXO
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO