Ana içeriğe atla

Makyaj Çantam Da Ne Var ?

Herkese merhabalar
Eminim ki hepiniz makyaj çantalarını kurcalamayı çok seviyorsunuzdur
Biz de arkadaşlarımla ortak karar alıp makyaj çantalarımızı huzurlarınıza döktük

Makyaj çantam Youngblood 
Çok ama çok severek kullanıyorum


Şu sıralar en çok kullandığım ürünleri bir araya getirdim
Gerçekten son zamanlar da günlük makyajımı hep bu ürünler ile yapıyorum

Yaklaşık 1 haftadır kullandığım Flormar Mat Touch fondöten ve Flormar Insivible Pores makyaj bazı şu sıralar favorim
Yazmaya bir türlü fırsat bulamadım çok fazla bahsetmek istemiyorum çünkü yakında iki ürününde yazısı blog da olacak
Kısaca Flormar Mat Touch fondöten cildi porselen gibi yapan ve yağlanmayı azaltan bir ürün
Invisible Pores gözenekleri küçülten ve yağlanmayı önleyen bir makyaj bazı

Tam 1 buçuk senedir kullandığım ve çok memnun olduğum Rimmel Sun Shimmer bronzerım her zaman yanımdadır
Kabuki fırça yardımıyla tüm yüzüme yediriyorum
Daha sonra allık fırçası yanaklarıma hafif dokunuşlar yapıyorum


Göz farı olarak şu sıralar Rimmel Magnif Eyes 006 Bronze Magnate rengini kullanıyorum
Dumanlı göz makyajı için süper bir far 

Göz makyajına devam ediyoruz 
Nyx'den aldığım bu aşırı uzun beyaz göz kalemi ile gözümün iç kısmına boydan boya sürüyorum
Gözlerim beyaz kalem sayesinde daha iri gözüküyor

Golden Rose kaş kalemim her daim makyaj çantam da olur
Fırçası ile önce şekil verip sonra hafif hafif sürüyorum
Kalıcılık konusunda mükemmel
Ben 102 numarayı kullanıyorum

Max Factor'ün yeni çıkan Master Piece Transform rimeli yine favorilerim arasında
İnce fırçası sayesinde kirpikleri tek tek ayırıp daha uzun görünmesini sağlıyor


Son yazımda bahsettiğim Dalton'un vanilyalı dudak koruyucusu çantamdan ayırmadığım ürünler arasında


Nude tonlardan vazgeçemediğim için tabi ki makyaj çantamın öncesi Mac Hue oluyor
Ten renginiz buğday ise ve nude tonlar da ruj arıyorsanız kesinlikle Mac'in Hue rengini deneyin derim

Ve makyaj da son dokunuşlar Cindy Lou Manizer ile
Ben genellikle aydınlatıcı olarak kullanıyorum
Burun ucuna,dudak üstüne,elmacık kemiklerime ve şakaklarıma uyguluyorum


İşte benim şu sıralar makyaj çantam da bulunan ürünler bunlar
Diğer arkadaşlarımın yazıları 

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Yanımızda taşıdığımız çantamız aynıymış. Aslında bu aralar ben de rimmelin farını çantamdan çıkarmıyorum. Rengi gerçekten harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe evet canim :) aynen bende bu ara hep onu kullaniyorum

      Sil
  2. çantanı sevsinler zevkli insan bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Flormarın mat fond. çok kalın dolayısıyla kalıcıydı ben çok severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinliklr katiliyorum canim hem cok kalici hemde mukkemmel kapatiyor

      Sil
  4. Yakinda blog açmayi dusunuyorum, insanlara kullandigim urunleri anlatmak her daim hosuma giden bir şeydi, sizi de uzun zamandir takip ediyorum, blogumu actigimda tanismak isterim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO