Ana içeriğe atla

NYC I Love NY 917 Tekli Far

Herkese yeniden merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu sadece Watsons mağazalarında satılan NYC I Love NY tekli far 
Yaz serisi olarak çıkan bu far aslında tam da yılbaşı makyajında kullanılmak için 

2.2 g olan bu ürün açıldıktan sonra 30 ay kullanılabiliyor
Far paletlerinin yanı sıra tekli farlar ayrı bir hoşuma gidiyor nedense

İçinde bir adet çift taraflı aplikatör bulunuyor
Aplikatör demişken aranızda hala kullanan var mı ?
Kapak kısmının kolay açılıp kapanması ve kokusuz olmasına tam puan
Sürerken dağılma ve tozlanma yapmıyor
Kalıcılık konusuna gelirsek gerçekten uzun süre dayanıyor

Pigmentasyon konusunda çok başarılı buldum
Şu zamana kadar kullandığım en iyi metalik far 
Fotoğrafta sadece fara dokundum ve sonuç bu
Genelde makyaj yaparken göz pınarlarıma sürmeyi tercih ediyorum
Yılbaşı gecesi için harika bir göz makyajı çıkmaz mı sizce de ?
Ürünü Watsons mağazaların da bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO