Ana içeriğe atla

Hello Winter

Herkese merhabalar
Herkes yazı sever ben kışı neden mi ?
Çünkü

Koyu renk ojeler süreriz

Sıcacık kazaklar ve hırkalar giyeriz 

En başta sıcak çikolata olmak üzere 
Sıcak içecekler içeriz

Tabi ki sıcak içecekler kokulu mum ve dergi eşliğinde içilir

Dışarıdan gelip sıcacık evimizde cam kenarından karın yağışını izlemek sanırım kış denince ilk aklıma gelen şeydir

Vazgeçemediğimiz Ugg botlar gün yüzüne tekrar çıkar 

ahhh tabi ki yeni yıl ruhu 
Loş ışıklar,çam agaçları sevdiklerimizle hediyeleşmeler



Kısacası kış daha bitti sanmayın ne demişler Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır 
Sizin kış denince aklınıza gelenler neler ?

Sevgiler

XOXO


Yorumlar

  1. Kış sevmeyen biri olarak kışı sevesim geldi kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Kışı pek sevmeme rağmen ben bile yazınızı okurken kışı sevesim geldi. Soğuk bir memlekette yaşıyorum ve kar yağınca mutlaka düşerim:) Bir iki ay yaz ancak görüyoruz o nedenle yazı şimdiden dört gözle bekliyorum. Ama yazıdan sonra biraz da kışın keyfini sürelim dimi:) Bende beklerim sevgilerle..
    http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. kış aylarının kurtarıcıları bunlar,
    kış ayını sevdiren şeyler
    benden de size polar hırka tavsiyesi olsun,

    http://www.indirimvekalite.com/pratik-urunler-tv-urunleri-k-7/moda-giyim-k-10848/kadin-giyim-k-10877/bayan-polar-hirka-kirmizi-u-137189.html#.WIG9JdSLSzc

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO