Ana içeriğe atla

The Balm Balmsai Palet


Herkese yepyeni bir yıldan merhabalar
Yeni yılın blogumdaki ilk konuğu The Balm'ın Balmsai göz farı paleti 


Paletin alt bölümünden başlayalım
2 adet yardımcı aparat çıkıyor.Bu aparatlar eyeliner,far ve kaş uygulamalarında yardımcı olması için eklenmiş
Ben şuan sadece zorlandığım eyeliner kuyruğu çekmek için kullanıyorum


Nasıl kullanılacağı resimlerle ayrıntılı olarak gösterilmiş


The Balm ürünlerinin en sevdiğim yanı sanırım cici ambalajları ve kolay açılıp kapanabilen kapakları 
Far paleti bütün hali ile bu şekilde.Şimdi yakından renkleri inceleyelim


Gece ve gündüz makyajı için kullanılabilecek her türlü renk palete eklenmiş.Hem mat hem ışıltılı farlar kullanılmış
Benim favorilerim ise Big Kahuna,Tubular,Pipeline,Kawabunga,Surfari




Score,dig it ve woodie renkleri kaş doldurmak için düşünülmüş henüz denemedim dig it hoş durabilir diye düşünüyorum
Tek bir kola tüm renkleri sığdıramadığım için kalan renkleri sonradan ekledim
Buradan anneciğime kol mankenliği yaptığı için teşekkür ediyorum:)

Ben renklerin  yoğunluğunu,pigmentlerini çok sevdim ama keşke toz toz dökülmese
Kalıcılığa gelirsek baz olmadan tüm gün kalıyor 

Balmsai paleti Gratis mağazalarında bulabilirsiniz 
Fiyatı 65.90


Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. bende sadece nude tute var, bu paletinde renkleri güzelmiş.
    güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Eyeliner kuyruğu için kalıp çok iyi düşünülmüş. İşe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
  3. Bir sürü paletim olmasaydı kesin alırdım. Hatta belli olmaz belki yine alırım. :)

    YanıtlaSil
  4. The Balm ürünlerine aşığım elimde olsa bütün standını satın alacağım :) paylaşım için teşekkürler bloğunu beğenerek takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok seviyorum bu paletteki renkleri, sanırım The Balm söz konusu olunca her şeyini sevesim geliyor ;)
    Bloğunu yenikeşfettim ve takibe aldım, ben de beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Gratise her girdiğimde soruyorum yok bizde satılmıyor diyorlar. Nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'in çoğu çalışanı mağazada ki ürünleri bilmiyor.Ben Gratis'den aldım ve The Balm ürünleri orada satılıyor.Başka çözüm olarak internetten satın alabilirsiniz

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO