Ana içeriğe atla

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Blogger Buluşması

Herkese merhabalar
Bugün sizlere arkadaşlarımın aylardır hazırlandığı blogger buluşmamızı anlatmak istiyorum
Ben 39 derece ateşle evde yattığım için buluşmanın sonuna yetiştim ama detayları sizlerle paylaşmadan edemezdim
Hilton Otel'in ev sahipliği yaptığı bu muhteşem buluşmanın detayları için hazırsanız başlayalım
Bu güne özenle hazırlanmış pasta için Merve Uçan Butik Pasta'ya sonsuz teşekkürler 
Özel günler için pasta yaptırmayı düşünenler siteye mutlaka bir göz atın derim

Kızlar masaları özenle hazırlamışlar 
Birbirinden güzel hediyelerin bir kısmı masaları süslemiş
Diğer süslemeler ise buluşmalarımıza renk katan Bake And More'a ait 

Hilton Otel'in hazırladığı nefis ikramlar 
Her şey düşünülmüş

Starbucks kahve şenliğine yetişemediğim için şuan kafamı duvarlara vuruyorum 

Dermokil ekibi kızların cilt tipine göre cilt bakımı yapıyorlar 

Farmasi Güney Marmara bölge temsilcisi Figen Hanım işini çok severek yapan biri 
Güzel bilgilendirmesini kaçırdığım için üzülüyorum
Ama kızlardan detayları almayı unutmadım

Ablen firmasının çıkardığı Nasorinse'i daha önce duydunuz mu bilmiyorum kızlar ama şu sıralar çok popüler olduğu kesin
Daha önce doktorum yazmıştı ve korkumdan alamamıştım 
Serkan bey kızlara ürünle ilgili bilgi vermiş,tabi ki kızlarda bana aktardı 
Özellikle grip olduğum şu dönemde çok güzel bir hediye oldu

Ve Sevgili Soap Ville ekibi de buluşmaya renk katanlardan
Çeşitli ürünlerle ilgili bilgilendirme yapılmış 
Sevgili Esma'nın elime sıktığı bu ürünün şokunu yaşıyorum hala
Bildiğiniz patlayan şekeri dezenfektan yapmışlar çokta güzel olmuş 
Elinize sıktığınız an pıtır pıtır sesler çıkaran ve elinizi gıdıklayan bir ürün dezenfektan etkisiyle mikroplardan arınırken aynı zamanda pürüzsüz bir el bırakıyor geride

New Obsessions'un kurucusu Hülya Hanım birbirinden güzel dövmeleri ile buluşmaya renk kattı
Kullanmak için sabırsızlanıyorum

Panda'nın dolabını görünce gözlerime inanamadım
Birbirinden güzel dondurmalar göndermişler 


Veee birbirinden güzel bayanlar 
Çoğu ile tanışamadım bir daha ki buluşmalara kaldı 

Benim güzel arkadaşlarım harika bir organizasyona imza attılar 
Hepsinin teker teker emeklerine sağlık
Bu tarz buluşmalara ev sahipliği yapmış olanlar zorluklarını bilirler o yüzden ne kadar uğraş verdiklerini biliyorum
İyi ki sizi tanıdım kızlar 
Hepinizi çokkkk seviyorum 

ORGANİZASYON


KATILIMCI BLOGGERLAR















Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Mstar'da Dünya kadınlar gününe özel etkinlikler de bulundu *-*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO