Ana içeriğe atla

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Buluşma Sponsorları

Herkese merhabalar
Hilton Otel'de gerçekleşen
8 Mart Dünya Kadınlar günü sponsorlarını hep beraber inceleyelim

Watsons yine bizler birbirinden güzel ürünler göndermiş
Merak ettiğim ürünlerden biri olan Rimmel'in uzun süre kalıcı rujunu görünce çok sevindim 

Farmasi şık kutusu içinde çok güzel ürünler göndermiş
At kestanesi balsamından çok memnun kaldığımı söylemek istiyorum.Ürünleri denedikçe yazılarını yazmaya başlayacağım

Bir şık kutu daha Pastel'den
Pastel'in ürünleri zaten çok severek kullanıyorum
Özellikle nude ruj serisinden olan ruja bayıldım !

New Obsessions organizasyonda bizlerle birlikteydi
Son zamanların modası olan altın rengi dövmelere ilgi büyüktü
İşte benim seçtiklerim
Almak isterseniz tık tık

Ben bu hediyelere bayıldımmm !
Yastık kılıfları çeyize kaldırıldı
Emoji yastığım ise yatağıma güzellik kattı
Sizde sevdiklerinizi farklı hediyeler ile şımartmak isterseniz tık tık

Esprili kurabiyelerimiz instagram da @cok_sekeriz 


Avansas bir sürü güzel kırtasiye ürünleri göndermiş
Özellikle sol köşede duran beyaz organizer beni çok sevindirdi
Siteyi incelemek için tık tık



Marifet Bizde çok özel bir site birbirinden hamarat kadının el emeği göz nuru ürünlerini bulabilirsiniz
Bu güzel hediye için çok teşekkürler
Tık tık


Doğadan'in nefis bitkisel çayları
İkinci doğadan kupama merhaba 


Berrak'dan turşu ve acı sos 
Akarca Çiftliği zeytinyağı
Anavarza Bal 
Ağzımızı tatlandıran enfes lezzetlere teşekkür ederiz



160 yıllık deneyimi ile çocuklar için üretilmiş Möller's omega vitamin desteği şurubu 
Teşekkürler Farmavita  

İnstagram @pelliniofficial
Pelin hanımın kozmetik ürünlerin satışını yaptığı sayfasına mutlaka bir göz atmalısınız
Bu güzel neon göz farı yapacağım makyajlar için yaz ayını iple çekiyorum

Hc Hair Care ailesi tamda ihtiyacım olan bir ürün göndermişler
Saçların kolay taranmasına yardımcı olan sprey mis gibi kokusu ve verdiği parlaklık ile gönlümü çaldı

Sevgili Bilkar ailesi bizlere Salyangoz özlü kil maskesi,kayısılı form çayı ve ozon yağı göndermiş
Denemek için sabırsızlanıyorum

Bebak'ın misler gibi gül kokulu el kremleri 
Gül kokusu severler mutlaka bir bakın derim

Dermadolin ürünleri çok severenek kullanıyorum
Ceradolin kremlerle ilgili incelemem çok yakında blogda olucak
Kuru ve hassas cilde sahip olanlar için hazine değerinde ürünler

Gün içinde çoğunlukla paten ayakkabısı ile duran biri olarak bu hediyelere sevinmesem olmazdı
Ayak deodorantını ayrıca ayakkabılarımın içine sıkıyorum misler gibi kokuyor
Teşekkürler Lapitak

Ferahlatıcı gül kolonyası ve gül özlü günlük el kremi seti için Eglantine'ye teşekkürler

Cosmed ürünlerini görünce gerçekten çok sevindim
Gönderdikleri saç kremini hemen kullandım ve etkisini 2 yıkamada gördüm
Saç diplerinden uçlarına kadar sürebildiğiniz bir krem detaylı yazısını mutlaka yazacağım
El kremi ise her gün bana eşlik ediyor

Fulser firması Anti selülit jel,Tresan bitki özlü saç toniği ve M.Asam Magic Finish fondöten testerları göndermiş
Teşekkürler Fulser

Fresh'n Soft ürünlerini yıllardır severek kullanıyorum
Bu ay bu ürünler için alışverişe çıkmama gerek kalmadı
Teşekkürler Fresh'n Soft

Revigen dökülmelere karşı canlandırıcı şampuan gerçekten işe yarıyor
Buluşma gününden beri kullanıyorum ve saçlarımda ki dökülme oranı %80 etki gösterdi diyebilirim
Ama saç derimde biraz yağlanmaya sebep oldu
Dökülme ile ilgili sıkıntı yaşayanların denemesini tavsiye ederim

Dermokil buluşmaya katılan markalar arasında 
Hep cilt bakımı yaptılar hemde güzel ürünlerinden hediye ettiler
Maskeleri kullanmaya başladım bile

CelluBlue ile bu yaz selülitlerinize veda etmeye hazır olun
Nasıl yani bu küçücük şey mi selülitlerimi geçiricek demeyin
İncelemek için tık tık

Her buluşmada birbirinden güzel tablolar gönderen Plus Canvas ailesine sonsuz teşekkürler


FotoMagnet buluşmamıza özel buz dolabı magneti hazırlamış
Bu tarz hediyeler her zaman benim için önemli olmuştur
Çok teşekkürler

Diğer bir el emeği göz nuru hediyemiz
Notları beni çok duygulandırdı
En güzel hatıralarımı bu güzel kese içinde saklayacağım 
Çok teşekkür ederim Finger Crossed

Yaz yavaştan gelirken 50 faktörlü yaşlanma karşıtı bu güneş kremine çok sevindim
Ayrıca Aquas denememiz için selülit terapi seti göndermiş 
İçinde bir adet peeling ve krem var 
Markanın diğer ürünlerini incelemek için Tık tık

Yüz temizleme ürünlerine son zamanlarda bir zaafım oluştu
Acnecinamide'in yağ dengeleyici ve arındırıcı bu temizleme jelini denemek için sabırsızlanıyorum
Markanın diğer ürünlerini incelemek için tık tık

Parisien Home çok merak ettiğim banyo bombalarından yollamış
Bu topları suyun içine attığınız zaman erimeye başlıyor 
Erirken izlemesi çok zevkli sonrasında mis gibi bir koku eşliğinde rengarenk suyun içinde banyo keyfi yapmak kalıyor
El yapımı birbirinden güzel ürünleri incelemek ve satın almak için tık tık


Rituel de Beaute özel günler için ısıtıcı bant ve iki adet burun bantı yollamış 
Bu tarz anı kurtarıcı ürünler için sayfalarını ziyaret etmenizi öneririm

Sevgili Gamze Çelikdemir'in getirdiği bu güzel kokulu sabun için çok teşekkür ederim
İnstagram @carhediyecenneti

Nobren açık parfüm şekerli hoş bir koku göndermiş 
Çok sevdim ve kullanmaya başladım

Bargello'da bizlere güzel kokularından birini göndermiş
Bendeki 402 numara çiçeksi ve hafif şekerli muhteşem bir koku

Orkide Haraketi firması bizler için Dr. Cure çay ağacı yağı merhemi göndermiş
Bu merhem güneş yanıkları sonrası cildi  ferahlatmaya yarıyormuş
Naneli bir kokusu var

Tanaçan Kozmetik'ten %25 indirim kuponu 

 Nasorinse burun yıkama seti ilgimi çeken bir ürün oldu
Cesaretimi topladığımda deneyeceğim
Sinüzit problemleri yaşayanların mutlaka incelemesi gereken bir ürün
www.burunyikama.com.tr


SoapVille'in organik ürünlerini denemeyen kaldı mı ?
Misler gibi kokan sabunları favorim
Teşekkürler

Ve son olarak Panda bizlere bir dolap dolusu lezzetli dondurmalarından göndermiş
Dondurmayı kim sevmez ki 

Tüm sponsorlara ve sponsorları ayarlamak için aylarca uğraşan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum 


Sevgiler

XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO