Ana içeriğe atla

Ceradolin Nemlendirici Su Bazlı Losyon

Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar
Bugün sizlere çok severek kullandığım Ceradolin su bazlı nemlendiricden bahsetmek istiyorum

Bu krem  seramid,bitkisel hiyaluronik asit,doğal shea yağı,skualen,e vitamini,dimetikon ve gliserin gibi etken maddeler içeriyor
Hepsi cilt için bulunmaz nimet diyebiliriz
Ceradolini diğer nemlendirici losyonlardan ayıran en büyük özellik çabuk emilmesi,yağlı his bırakmaması ve ertesi güne kadar kendini hissettirmesi
Çoğu kişiden yaralarına iyi geldiğini bile duydum

Losyon tüm vücuda uygulanabiliyor
Ben genellikle yüzüme ve ellerime uyguluyorum
Şimdiye kadar sivilcelenme,yağlanma vb bir sorunla karşılaşmadım
Aksine cildimin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşıladı
Benim cildim karma eğer çok kuru cilde sahip iseniz yağ bazlı olanını tavsiye ederim

Merak edenler için içindeki diğer maddeler bunlar
Ceradolin losyonu eczanelerde ve dermo kozmetik ürün satan online alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz
Daha önce kullananlar var ise yorumlarınızı bekliyorum kızlar 

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. ben de bugünlerde kullanıyorum ve birkaç denemedir sivilceye neden olmadı, denemeye devam ediyorum, etkisi çok güzel gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım güne güle kullan :)

      Sil
  2. Bu kremi merak ettim özellikle kardeşimin sorunlu cildine iyi gelir mi acaba? Paylaşımlar için teşekkürler bu arada bloğunu takipteyim ben de beklerim :) http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sivilcelenme yapmadığının garantisini verebilirim bir çok kişinin deneyimlerini okudum.Ama cilt sorununu bilmediğim için yinede kesin bir şey söylemek zor

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO