Ana içeriğe atla

Braun Face Yüz Epilatörü Ve Yüz Temizleme Cihazı

Herkese yeniden merhabalar
Dün bahsettiğim gibi bugün Braun Face hakkında ki yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum
Uzun zamandır almak istediğim bir üründü,çıktığı ilk günden itibaren çok sattı ve çok beğenildi
Biz kadınların en çok uğraştığı şey tartışmasız tüylerimizdir.Braun'da kuaföre gitmeye vakit bulamayan kadınlar için bu mükemmel ürünü çıkarmış
Dünyanın ilk 2si 1 arada yüz epilatörü ve yüz temizleme cihazı
Yani bir taşla iki kuş

Cihaz 1 adet AA pil ile çalışıyor
 Pil değişimi cihazın alt kapağı açılarak değiştiriliyor
Kapağı iyice kapatmazsanız çalışmıyor 
Gövde kısmında ki düğmeyi sağa iterseniz başlık sağa doğru dönüyor sola iterseniz sola doğru dönüyor
Bu sayede tüyleri çıkma yönünün tersine göre alabiliyoruz
Saniyede 200 çekme hareketi uyguluyor ve 0.02 mm tüyleri bile alıyor

Cihazın baş kısmı bu şekilde
Uygulama yapılan bölgeler
Dudak üstü
Çene
Alın
Kaş Etrafı

Cihazı kesinlikle kaşları şekillendirmek için kullanmayın ve saçlarınıza yaklaştırmadan uygulayın
Acı kısmına gelirsek iple ve cımbızla aldırmaya göre çok çok daha acısız,çünkü cihaz çok hızlı çalışıyor ve ne olduğunu anlamadan bölgeyi almış oluyorsunuz
Benim dudak üstüm hassas ve acıya dirayetim düşük olduğu için acıdığını söyleyebilirim
Ama sadece ilk başlarda acıyor daha sonra alışıyorsunuz
Cihazı aynı bölgede çok uzun süre tutmanızı tavsiye etmiyorum aksi taktirde kızarıklık oluşabilir
Ve uygulama yapacağınız bölgeyi bir eliniz ile gerdirirseniz daha kolay ve daha acısız uygulama yapmış olursunuz

Cihazın üst kısmı yukarı doğru çekilerek kolayca çıkıyor
Temizleme işlemini ıslak yada kuru yapabiliyorsunuz
Ben ıslak kullanmadım ve düşünmüyorum da sonuçta pille çalışan bir ürün 
Ayrıca ekstra başlıklar alarak epilatör cihazını yüz temizleme cihazına dönüştürebiliyorsunuz
Henüz başlık almadığım için yorum yapamıyorum ama en kısa zamanda başlık alıp denemek için sabırsızlanıyorum
Cihazın kitapçığında yazan uyarıları sizinle paylaşmak istiyorum
Ürün aşağıdaki durumlarda ancak bir doktorun tavsiyesi ile kullanılabilir;egzama,yaralar,follikülitis(kümecik) gibi iltihaplı cilt reaksiyonlar(iltihaplı saç kökleri) ve benlerin çevresindeki varisli damarlar;şeker hastalığı,Koebner fenomeni,hemofili ve immun yetmezliği gibi cildin başıklığını azaltan durumlar

Ben üründen çok memnun kaldım ve severek kullanıyorum
Dediğim gibi vakti olmayan,kuaföre gidemeyen veya çalışan bayanlar için kurtarıcı bir ürün
Bende bonus paket olduğu için temizleme başlığı yok ama siz tek alırsanız kutunun içinde temizleme aparatıda oluyor
Fiyatı:179 tl

Bu ürünü ve diğer Braun ürünlerini incelemek için TIK TIK

Umarım yararlı bir yazı olmuştur

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. En kısa zamanda deneyeceğim. Teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO