Ana içeriğe atla

Couleurs by Qnet Allık/70

Herkese merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu Türk malı olan Couleurs markasının 70 numaralı allığı
Tam adıyla Couleurs By Qnet Pastel'in üreticisi olan Pinkar firması tarafından üretiliyor
Hayvanlar üzerinde test yapmayan nadir markalardan biri


Adını Fransızca'da renk anlamına gelen Couleurs dan alıyor
Bu tarz başarılı Türk markalarını görmek açıkçası beni çok mutlu ediyor
Şans vermeniz gereken ürünlerden olduğunu düşünüyorum
4 farklı allık seçeneği mevcut
Ambalajları Nars ürünleri gibi tasarlanmış kirlenmeye fazla müsait

Bende ki şeftali tonlu muhteşem bir renk
11 gramlık bu ürünü uzun bir zaman bitiremem gibi gözüküyor
Pigmentasyonu çok başaralı küçücük bir değdirme ile inanılmaz renk veriyor
Zaten ürünün kendisi çok yumuşak yapıda fırçayı çok hafif değdirmeniz ile çok fazla geliyor
Fiyatı 30 tl

Ürünlerin sunumu çok beğendim.
Şansıma en çok kullandığım renkler var 
Markanın diğer ürünlerinin yazılarını da sırayla yazacağım
Ürünler doğrudan satış yöntemi ile satılıyor
Ürünleri satın almak isterseniz TIK TIK

Yorumlarınızı bekliyorum kızlar

Sevgiler

XOXO


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO