Ana içeriğe atla

Mac Haute Dogs Koleksiyonu Lansmanı

Herkese merhabalar
Uzun zamandan sonra bugün yazı yazma fırsatı buldum
Geçtiğimiz aylar da Mac'in Haute Dogs koleksiyonunu tanıtmak için düzenlediği partiye katılmıştım
Sizlere kendi karelerimden kısaca lansmanı özetlemek istiyorum

Haute Dogs koleksiyonu köpekler sahiplerine benzer düşüncesinden yola çıkılmış bir koleksiyon

Tam olarak sonbahar renkleri yansıtılmış
Sol baştan Pure Bred,Posh Pedigree,A Glimmer Of  Gold
Farların fiyatı 159,00 tl

Allıklar ve aydınlatıcılar

 Moda tasarımcısı Giambattista Valli'nin birbirinden eşsiz güzellikte ki bu mat rujlarına şahsen aşık oldum
Koleksiyon 5 mat ruj ve bir glossdan oluşuyor
Fiyatı 65.00 tl

Beyhan Hanım merak ettiğim ürünlerle makyaj uygulaması yaparken
İsteyen herkese merak ettiği ürünler ile makyaj yapıldı
Ben Vamplify glosslara hasta olduğum için elim direk onlara gitti

Makyajların tamamlanmış hali
Sevgili dostum Ece'nin blogu için TIK TIK

Dolgun dudaklar mı ? O zaman tam doğru yerdesiniz
Mac'in Vamplify koleksiyonu hayranlık uyandıracak cinsten
Seri 14 renkli gloss ve 12 dudak kaleminden oluşuyor

Tease Dont ve Spanking Haute
Bu glossların özelliği dudaklara anında dolgunluk vermesi,uzun süre kalıcığını koruması ve özel tasarlanmış fırçası sayesinde mükemmel sürüm sağlaması
En büyük özelliği ise diğer glossların aksine yoğun renk vermesi
Fiyatı 69.00 tl

Lansmana katılan tüm bloggerlara Vamplify koleksiyonundan gloss hediye edildi
Bende ki Flash Drive 
Mac ekibine Başta Beyhan Hanım olmak üzere davetleri ve ilgileri için çok teşekkür ediyorum
Siz bu koleksiyonlardan en çok hangisini beğendiniz ?
Yorumlarınızı bekliyorum kızlar


Sevgiler
XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO