Ana içeriğe atla

İpana 3D White Lux Perfection Diş Macunu

Herkese merhabalar
Sağlıklı ve beyaz dişler herkesin hayalidir.Fakat her gün tükettiğimiz çay,kahve ve sigara üçlüsü dişlerimize zarar vermekle birlikte sararmasına da neden oluyor
Yeni keşfettiğim İpana'nın 3 Boyutlu Beyazlık sağlayan yeni diş macunu sayesinde bembeyaz dişlere kavuşmayı hayal ediyorum
İpana'nın şu ana kadar çıkan en hızlı beyazlatma teknolojisine sahip bu ürün dişlerde 3 gün içinde %100 beyazlama vaat ediyor

İpana diş macununun yanında günde 2 kere Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu kullanıyorum
İpana diş macunu diş minelerine zarar vermeden diş üzerindeki lekeleri gideriyor ve kesin beyazlık sağlıyor
Şu zamana kadar kullandığım en iyi beyazlatıcı diş macunu !

İçerisinde mavi mikro tanecikler sayesinde diş yüzeyine zarar vermeden bakım sağlıyor
Kızlar özellikle çay,kahve ve sigarayı çok tüketiyorsanız mutlaka denemeniz gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum
Ben sigara ve çay konusunu çok abarttığım için sararma konusunda büyük sıkıntı yaşıyordum
İlk 3 kullanımda dişlerinizdeki beyazlığı zaten kendi gözlerinizle göreceksiniz

Ürün o kadar iddalı ki memnun kalmazsanız paranızın 2 katı iade !
Daha yeni kullanmaya başlamama rağmen dişlerimdeki etkisi inanılmaz
Diş fırçası olarak Oral-B'nin Professional Care 700 şarjlı diş fırçasını kullanıyorum

1 aylık kullanım süresinden itibaren yeni bir yazıda dişlerimin öncesi ve sonrasını sizlerle paylaşacağım

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Benim diş fırçamda aynısı^_^ Colgate kullanıyordum ama bunu deneyeceğim bakalım bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene mutlaka canım şimdiden beyazlık farkediliyo😊

      Sil
  2. Ürünü çok beğenmişsiniz bende denemek isterim ama endişeliyim bu kadar kısa sürede bu beyazlık bilemiyorum.
    Sanırım etkilerini bilmek için birebir kullanmak gerek .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmanızı farkı görmenizi tavsiye ederim.Öncesi ve sonrası ile ilgili bir yazı hazırlayacagım:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO