Ana içeriğe atla

Couleurs By Qnet Kırmızı Ruj/18

Herkese güzel bir Nisan gününden merhabalar
Baharın gelişi ile her ne kadar açık tonlu rujlar kullansak da kırmızı ruj her bayan için vazgeçilmezdir
Bugün sizlere Couleurs'un 18 numaralı kırmızı rujundan bahsetmek istiyorum
Ayrıca bir Türk markası olduğunun altını çizmek isterim

Ruju kokusu dışında çok seviyorum
Ağır kimyasal kokusu sizi annelerinizin eski rujlarına götürebilir
Pigmentasyon konusunda çok başarılı bir marka tek katta muhteşem renk veriyor
Soğuk alt tonlu opak bir ruj
Dudak çizgilerine dolma yapmadan dudakları pürüzsüz gösteriyor

Rujların 18 farklı renk seçeneği bulunuyor
Bir de ambalajının çabuk kirlenmesi benden eksi not aldı
Nars'ın tasarımı gibi yapılmış ve makyaj çantama attığım an her yeri kirleniyor
Kırmızı ruja beyaz ten derler ama bence bu tonun her tene yakışacağını düşünüyorum


Couleurs By QNet için TIK TIK

Rujun fiyatı 27 tl 


Umarım yazıyı beğenmişsinizdir
Gününüz güzel geçsin 

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de farklı bir çekiliş var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO