Ana içeriğe atla

Revlon Colorstay Gel Envy Oje


Herkese merhabalar
Bir oje düşünün ki baz ve cila kullanmayı gerektirmeyen 
İşte karşınızda Revlon Colorstay Gel Envy !
Rengi yakalamak için kat kat oje sürmekten sıkılanlar bu oje tam sizin için yaratılmış
Cila kullanmadan bir o kadar canlı ve parlak görünüm sağlıyor
Uzun süren dayanıklığı ise ojenin beni al diye bağırmasına sebep oluyor 
Ayrıca Revlon ojelerde kimyasal formaldehit ve toluene maddeleri bulunmuyor


Fırçası harika sürerken hiç uğraşmadan kolayca uyguluyorsunuz
Sürdüğünüz andan itibaren 30 saniye içinde kuruyor ve uzun süre kalıcılık gösteriyor
Jel ojeler geçen sene yine Watsons sayesinde hayatımıza girmişti
Açıkçası jel ojeleri gördükçe diğer ojeleri artık almıyorum


Bende ki renk Lady Luck 
Gözüme kestirdiğim diğer bir renk ise Jokers Wild!
Mercan tonlarında çok tatlı bir renk 
Kullanan diğer kişilere baktığımda çok daha pembemsi duran Lady Luck bende biraz daha mercana kaçık durdu
İçerisinde minik ışıltılar bulunuyor ama sürdüğünüz de belli olmuyor



Kısacası kızlar vaktiniz yoksa ve oje sürmeniz gerekiyorsa en iyi sonucu almak için Revlon Colorstay Gel Envy ojeyi tavsiye ediyorum
Bu yaz aşk yaşayacağız kendileri ile 

Ürünü ve diğer Revlon ürünleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO