Ana içeriğe atla

Xp Nude 2 Göz Farı Paleti


Herkese merhabalar
Xp markasını Instagram'da tesadüfen keşfetmiştim.Daha sonra blogger arkadaşlarımın kullanmaya başladıklarını gördüm.Üzerine bir de Sevgili Fashiolala'nın kanalında görünce bende denemek istedim
Genel olarak bir milyoncular diye tabir ettiğimiz yerlerde bulabilirsiniz

Herkesin en çok merak ettiği konu tabi ki içeriği


Renkler Naked 2 palete çok benziyor
Hem gece hemde gündüz makyajı için ideal
Peki kalıcılık ve pigmentleri nasıl ?

Kalıcılığını ve pigmentasyonunu çok sevdim
Geçtiğimiz günlerde düğün makyajımı bu palette ki renkler ile yaptım
Tüm gece makyajım sabit kaldı

(Alıntı)
Pigmentasyonunu karşılaştırmanız açısından üstteki fotoğraf Naked 2.

Fotografların hiç birinde makyaj bazı yada sprey kullanmadım ama eminim ki Mac Fix Plus ile renkler çok daha canlı ve kalıcı olur

Renkleri göstermek için koluma sürerken sağdaki son iki rengin hafif tozutması dışında hiçbir problemim olmadı

Her bütçeye uygun kaliteli ve ucuz bir palet
Birde markanın likit mat rujları var ama henüz onlardan bulamadım internet üzerinden denemeden ruj almayı sevmediğim için aramaya devam
Fiyatı 13 tl 

Sevgiler

XOXO


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO